Thursday, November 03, 2011

MAJLIS PENYAMPAIAN HADIAH  RANCANGAN TELEVISYEN 
IHYA RAMADHAN 1432H
Pada 27hb Oktober 2011M, bersamaan dengan 29 Zulkaedah 1432H yang lalu, telah berlangsung satu majlis penyampaian hadiah bagi pemenang rancangan televisyen Ihya Ramadhan. Majlis tersebut telah diadakan di dewan persidangan Pusat Da'wah Islamiah. Rancangan ini dikelolakan oleh Pusat Da'wah Islamiah dengan kerjasama Radio Televisyen Brunei.

Tetamu kehormat yang hadir di majlis itu ialah Yang Mulia Awg Hj Harun bin Hj Junid, Timbalan Seiausaha Tetap, Kementerian Hal Ehwal Ugama. Rancangan Ihya Ramadhan ini telah disiarkan pada bulan Ramadhan yang lalu, yang telah disertai oleh 30 buah sekolah menengah dari ke empat-empat daerah. Rancangan tersebut berbentuk sketsa lakonan dan telah diadili oleh beberaa orang hakim. Hakim-hakim yang mengadili rancangan tersebut ialah Awg Muhammad Zefri Ariff bin Muhammed Zain Ariff dari Universiti Brunei Darussalam, Awg Mohammad bin Rajap dari Jabatan Sekolah-Sekolah dan Awg Isham bin Ismail dari Pusat Da'wah Islamiah.

Johan bagi rancangan Ihya Ramadhan ialah murid-murid Sekolah Menengah Sufri Bolkiah, manakala Naib Johan pula disandang oleh Sekolah Menengah Sayyidina Abu Bakar, Lambak Kanan dan tempat ketiga disandang oleh Sekolah Ugama Arab Menengah Perempuan Raja Isteri Pengiran Anak Damit. Penyampaian hadiah dan sijil penghargaan disampaikan oleh Tetamu kehormat majlis.
Di kesempatan ini juga, pihak Pusat Da'wah Islamiah ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan rancangan Ihya Ramadhan. Hanya Allah Subhanahu wa Ta'ala yang dapat membalas segala jasa abiskita. Segala kekurangan harap dimaafkan  sepanjang rakaman rancangan tersebut. Insya Allah kita akan berjumpa lagi pada tahun hadapan.
















 

No comments:

Post a Comment

Silakan untuk sebarang pertanyaan